Still A Nigga

Still A Nigga

Eazy-E

("Str8 off tha streetx of Compton,dedicated and by most suckas
hated. But I got something I want you mutha fuckas to know I
really don't give a fuck,hahaha.")

Niggaz ain't shit in the 90's I don't trustem and bitches on my
dick but they ain't shit so mutha fuckem. Eazy knows what's up 'cause
see he really don't give a fuck 'cause it don't concern me if don't
pertain to money or a nut. But then again I talk to a few of my
friends 9 times outta 10 bout some endz or some skinz. 'cause I'm tha
type of nigga that gotta have it like a rabbit,rappn is my hustle
bustn ho's is a habbit.I stab it like a true no good nigga
should,I do it the way a down OG nigga would. And now Niggaz know
Eric Wright ain't no busta,Another platnium cut from tha Compton
Thugsta, My name is "Eazy-E"

"Eazy Mutha Fuckn E, A real Nigga, Born and Raised in Mutha Fuckn
Compton, This ones dedicated to you busta ass niggaz ,you know
who you are. Smoke a fat ass joint to this BITCH!!!HAHAHAH"

I don't think I'm all this or that but I'm all me original Gangsta
E-A-Z-why-E. Down from tha Jump now I'm ending with tha bizya,still
rollin in my 6-4 on them thizangs. Do wicked shit,'cause shit is
wicked on the streetz and from what my eyes see the wickedness
will never cease. Bitches on my dick and ya know I'm running y'all
so ya just sold your soul to tha mutha fuckn devils son in law.
Wicked as could be Eazy-E got tha flow.LEAVING A SMELL OF DEATH
ON THA ROW FOR SURE(or Show). And a ho can't make me or break me
but she can take me to a motel and work a niggaz smell.Cuz I'm
"Eazy-E"

"Yeah,suck on these nutz mutha fucka's, Get with tha real and
quit faking tha funk. And oh yeah,stay off my dick,haha,really
doe,hahaha"

I let my demons loose when I hit tha 8 juice, and I leave a trail
of stiff's when I'm high off of a spliffs.Niggaz talk shit so I
talk a lot of shit to, Niggaz want diss fuck them and their whole
crew. In fact nigga thank ya for stocking a niggaz bank up yeah
I'm living swell but I'm gangsta like Dresta,no NOT tha
Doctor,physician,or the MD, Dresta's an OG Doc is a PHONY. Only
the real real can chill with me and tha rest can't fuck with E.
'cause I'm tha OG that'll bring ya down,tha devils son in law KING of
tha underground. Good to go with tha flow that I throw,giving ya
more to let a mutha fucka know. That I can get wreck on tha set
and make ya slow 'cause yeah know I ain't a joke I'm a mutha fuckn Loc
and my name is "EAZY-E"

"Eazy Mutha Fuckn E,but you bitches can just call me E.A real
nigga from tha CPT. Kickn ass and asking questions later...Oh
yeah,don't get smoked Loc...And I'm out.....Mutha Fucka's (echo
Mutha Fucka's)"

Written by CARRABY, ANTOINE / WICKER, ANDRE / WRIGHT, ERIC
Published by Universal Music Publishing Group

Lyrics Provided By LyricFind Inc.

Chat About This Song