All Episodes

August 8, 2021 76 mins

בקרוב יהיו כאן אגרות גודש! או שלא?

אגרות גודש הם בין הצעדים הבודדים הכי חשובים שאפשר ליישם במשק, אם הן ייושמו כהלכה נוכל לאבד את התואר המפוקפק "המדינה הכי פקוקה ב-OECD" ואולי לצמצם את הפקקים שעולים כ-30 מיליארד ש"ח בשנה.

לאור הכנסת אגרות הגודש לחוק ההסדרים 2021 (החוק הזה שכמעט ולא דיברנו עליו בפודקאסט), בתקווה שיישארו שם ויעברו בכנסת, החלטנו סוף סוף לדבר על אגרות גודש לעומק, ולכן בפרק 15 הזמנו את מיכל גלברט, לשעבר "נערת אוצר", וכיום מנכ"לית הארגון פיוצ'ר מוביליטי IL, ארגון ללא מטרת רווח שמטרתו לקדם את תחום התחבורה בישראל על ידי הפגשת הממשלה, מגזר שלישי, מומחים, אקדמאים, בעלי עניין ועוד... להחלפת רעיונות ולזירוז צעדים חיוניים. מאז שהוקם הארגון הוא בין האחראיים החשובים לקידום פתרונות קומון סנס (וליברליים) כמו אגרות גודש ובדיוק על זה דנו בפרק.

כמובן שלא יכלנו להימנע מלנצל את ההזדמנות ולשאול את מיכל קצת על איך זה להיות באגף התקציבים מבפנים ועל החוויות והדעות שלה כרפרנטית באגף התקציבים בכלל ואחראית על מו"פ, חדשנות, טכנולוגיה והשכלה גבוהה בפרט, על כך דיברנו בתחילת הפרק.

 

 הפרק הוקלט ב-26.07.2021.

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Death, Sex & Money

Death, Sex & Money

Anna Sale explores the big questions and hard choices that are often left out of polite conversation.

Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.