All Episodes

April 8, 2024 3 mins

Good morning and welcome to the ride!  Right now is now and it's important.

See omnystudio.com/listener for privacy information.

Mark as Played
Transcript

Episode Transcript

Available transcripts are automatically generated. Complete accuracy is not guaranteed.
Speaker 1 (00:02):
Ladies and gentlemen. Right now is now.

Speaker 2 (00:05):
I don't know if you understand that, but now it
is a very very important moment because it's the only
moment that we really have and we have now. Right
now is now, and now is a new day for
all of us. Now there's a new opportunity for all
of us. Now there's a chance for us to all

(00:26):
be grateful to tell God, thank you, Heavenly Father for
this moment. Call now because right now, man, I'm so
glad I made it. Steve Harvey, Marney Show, Shirley Strawberry,
call us off today Mississippi Monica Junior, the legend that
is nephew Tommy and folks wrap your mind around the

(00:47):
mind of Junior.

Speaker 3 (00:49):
Yeah yeah, uh, let me tell you something when you
throwing another sporting divinion, because I like it coming to
your house?

Speaker 1 (00:55):
Could you have everything? Do everything? I ain't got to
bring nothing? Well, I ain't. Then other people, Yeah, yeah, yeah,
visit other people. I like that.

Speaker 3 (01:04):
I don't like who other people visit me because they
don't bring nothing to my house. I just found this South.
I don't even like this part because the basic stuff
up to have a good time, you gonna need ice.

Speaker 1 (01:15):
Uh huh, you're gonna need that. Everybody has ice, Junior.

Speaker 3 (01:19):
Yeah no, no, no, no, no no, we didn't have it
this weekend. Everything hot over here. It needs to be
on a ballot. I need to hear what your staying
see is on ice before I vote for you. That
what I need here, because I'm not voting for nobody
who don't believe in bringing ice. Now, we got everything
hot every time about where the ice at you were
supposed to bring it.

Speaker 1 (01:38):
I brought the food. You said you like coming to
my house because I have everything, Yes, sir, you sure do.

Speaker 2 (01:44):
But inviting to people to your house and you thought
them two trays ice cubes and your freezer. You thought
they was gonna do the party we're throwing cos part
at you?

Speaker 1 (01:57):
What he godot, I think that I see not now
time it might be on to something, Junior. That's just
a question.

Speaker 2 (02:02):
You thought them to ice trays in your freezer would
post the lockdown that whole party.

Speaker 1 (02:08):
Yeah, I thought it was. I did. And what do
you mean nobody has ice trays. No one has ice
trays anymore, Junr.

Speaker 3 (02:21):
I got ice trade, sure, hell uh, I got ice trade.

Speaker 1 (02:26):
You don't have on your refrigerator. What what? What's it?
You know which one you got? You got the plastic
when you just pop it from left and right. You
got that open with that?

Speaker 3 (02:37):
With that, Yes, I did.

Speaker 1 (02:41):
With the silver lever. What should I do? But I
don't know why y'all laugh. This ain't funny to me.
I need ice? They didn't. What you really need to do?
You need to quit throwing stuff at your house. That's
why he likes to go to your house. You know what?
You know what, y'all not gonna get me my issue?

(03:04):
Get this.

Speaker 2 (03:05):
Last time I've been somewhere, I'll supposed to bring some
damn ice.

Speaker 1 (03:10):
Cause you got it, you're rich. What you mean these
people out here throwing parties up?

Speaker 2 (03:16):
And then if I got to stop at a gas
station and go up to that machine outside a bye bag,
I hated to go to your house.

Speaker 1 (03:24):
Why am I going to your house? Coming up at
thirty two minutes after the hour, Uh, we're gonna hear
from the next coming up at thirty two minutes after
the hour. Uh, we'll hear from pastor Motown and deacon
death sham and church complaints. Right after this, you're listening

(03:45):
Morning show
Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
Let's Be Clear with Shannen Doherty

Let's Be Clear with Shannen Doherty

Let’s Be Clear… a new podcast from Shannen Doherty. The actress will open up like never before in a live memoir. She will cover everything from her TV and film credits, to her Stage IV cancer battle, friendships, divorces and more. She will share her own personal stories, how she manages the lows all while celebrating the highs, and her hopes and dreams for the future. As Shannen says, it doesn’t matter how many times you fall, it’s about how you get back up. So, LET’S BE CLEAR… this is the truth and nothing but. Join Shannen Doherty each week. Let’s Be Clear, an iHeartRadio podcast.

The Dan Bongino Show

The Dan Bongino Show

He’s a former Secret Service Agent, former NYPD officer, and New York Times best-selling author. Join Dan Bongino each weekday as he tackles the hottest political issues, debunking both liberal and Republican establishment rhetoric.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.