All Episodes

February 15, 2024 55 mins

הכלים הגישוריים רואים כל משבר כהזדמנות לצמיחה, אבל איך צומחים מהשבר בו מדינת ישראל נמצאת מאז ה-7.10? איך מוצאים חרך דרכו תיכנס קרן שמש של תקווה? האם נצליח לכתוב מחדש סיפור משותף? המגשר דניאל הרוש מנסה למצוא תשובות לשאלות האלה בסדרת שיחות עם א.נשים מכל הקבוצות בחברה הישראלית. בפרק הזה מתארחת ד"ר אודליה דיין גבאי, המייסדת והמנכ"לית של המרכז הישראלי לייעוץ מגדרי ומגוון חברתי. לפני שנים החליטה אודליה לשנות את ה-DNA של החברה הישראלית בכל מה שקשור ליחס לנשים. הדרך הארוכה שעברה לימדה אותה דבר חשוב: בחינוך אין ייאוש. אז איך אפשר לשמור על תקווה ולא להתייאש כשהתמונה הגדולה צבוע בצבעים קודרים, מה כל אחת ואחת יכולים לעשות עכשיו כדי להשפיע על המציאות ולמה היא מוצאת סיבות לאופטימיות גם בהיבט הפמיניסטי וגם בכלל.

Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
The Nikki Glaser Podcast

The Nikki Glaser Podcast

Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.