All Episodes

February 28, 2021 4 mins
زندگی بازی اعداد نیست ولی می تواند به بازی عددها تبدیل شود و همچنان که تو را بازی می دهد، به آخر برسد و تو بمانی و هزار کار نکرده، تو بمانی و هزار راه نرفته، تو بمانی و هزار ای کاش و افسوس و می خواستم بشوم و نشد ... زندگی کوتاهست، درست به کوتاهی آهی که به جای همه ی کارهای نکرده، همه ی راه های نرفته،همه ی قصه های ننوشته،همه ی حرفهای نگفته ات می کشی وعبور می کنی. و عبورمیکنی بی ردپایی، چرا که به جای گام گذاشتن در راهی که باید، ترسیده ای از ردپای کوتاه و ناقصت و تمام عمر ایستاده ای، ایستاده ای و قدم از قدم برنداشته ای، که نیفتی، که با انگشت اتهام نشانت ندهند. کاری از نویسنده و شاعر نوقلم و توانای کشور عزیزمان، سرکار خانم عاطفه آقایی نژاد این کتاب شامل اشعار و دلنوشته های  ایشان در گذر زمان می باشد. کتاب بالغ بر 130 صفحه و در قطع رقعی به چاپ رسیده است. http://www.bookgolden.ir/product/741/21
Mark as Played

Advertise With Us

Popular Podcasts

Dateline NBC
The Nikki Glaser Podcast

The Nikki Glaser Podcast

Every week comedian and infamous roaster Nikki Glaser provides a fun, fast-paced, and brutally honest look into current pop-culture and her own personal life.

Stuff You Should Know

Stuff You Should Know

If you've ever wanted to know about champagne, satanism, the Stonewall Uprising, chaos theory, LSD, El Nino, true crime and Rosa Parks, then look no further. Josh and Chuck have you covered.

Music, radio and podcasts, all free. Listen online or download the iHeart App.

Connect

© 2024 iHeartMedia, Inc.